GOD MORGON

Jag har aldrig i mitt livs historia varit med om en mer märklig natt än denna. Det var meningen att jag skulle se de båda sex&the city avsnitten, vilket jag började med! Sedan blev det bara så att jag somnade i den sista pausen av dessa båda, som jag verkligen inte skulle ha gjort, jag sa det till mig själv x antal gånger, men jag verkade inte lyssna. I alla fall var både TV:n på, kuddarna låg helt fel, eftersom jag hade massor med kuddar i sängen för att jag skulle sitta så upprätt som möjligt. Istället vaknade jag upp vid tjugo över sex, TV:n fortfarande på i högsta volym och det var tv shop på temat. Snacka om drygt. Eftersom inte mina dosor fungerar behövde jag vid detta tillfälle böja mig fram - över hela sängen, och sedan trycka av TV:n. Samtidigt hörde jag hur mor och far höll på att göra sig i ordning för arbete. Jag tog bort alla kuddar och slängde dem på golvet och somnade om. Trodde jag. Tydligen hade jag ställt väckaren på någonstans runt nio, men jag vägrade verkligen kliva upp då. Istället tryckte jag på snooz väldigt många gånger, och det slutade med att jag på ett eller annat sätt tryckte bort den. Mor ringde klockan halv tolv och väckte mig. Hon vet att jag ALLTID brukar kliva upp innan tio. Detta sket sig totalt idag. Jag behöver Victor som väcker mig i tid. Nu ska jag titta på Sunes Jul med Edvin. :)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0