IDAG:

Jag bjöd Victor på sibylla - hamburgar med bröd och pommes frites ;) mums! det var gott!
sedan bjöd han på godis, morotskaka och bullar! :)

Hem och här var vi och tittade på tv och fikade - läste tidningar!

Efter det åkte vi och handlade för att det var Victor och jag som skulle göra middagen idag. Åkte därför iväg med pengar och handlade på allt möjligt! Lövbiff med potatisklyftor och bernaisesås! Efterrätt- varma frukter med vit choklad och chokladglass!

Nu ordnar Victor all dip, chips och godis vi har införskaffat oss! :) Vi tittar på Let's dance. Jag älskar dig min lille gubbe. Du är bäääst :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nåååw:)

2007-01-19 @ 22:26:02
Postat av: Malin

Jaa, haha, precis ;) Jag gillar det!

2007-01-20 @ 19:45:31
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0