Lista?

KLÄDER
Sneakers: Med snören
Jeans: Höga midjan
T-shirt: Med tryck
Underkläder: Snygga - mest H&M
ACCESSOARER
Väska: Älskar guld
Plånbok: Gucci, Louis Vuitton och min svarta + min röda
Solglasögon: Stora
Klocka: Jetset med swarowskikristaller
TEKNIK
Mobiltelefon: Motorola rosa och svart samsung
Tv: Silver samsung
BADRUM
Tandkräm: Pepsodent
Tvål: Olika
Hårprodukt: Älskar proffs glansspray
Huvudvärkstablett: Ipren - Helt klart!
Doft: Dolce&Gabbana, Jennifer Lopez och amor amor
Hudkräm: Nivea
Schampo: Matrix
Balsam: Matrix el. Loréal
MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Usch
Vin: Inte min grej
Bröd: Baugetter
Choklad: Allt!
HEMMA
Säng: ?
Lakan: För tillfället med hjärtan
Espressomaskin: Dricker inte kaffe
Kylskåp: Ett vitt - så långt är jag med
Porslin: Alla möjliga, men har även massor med egna
FÄRDMEDEL
Bil: VI har en audi a6
Flygbolag: SAS?
Taxibolag: Har åkt taxi en gång i Sverige - Onödigt säger jag
ÖVRIGT
Frisörsalong: Mamma oftast - el. Evas Frisyratelje
Bank: Handelsbanken
Cykel: Orange
Bensinstation: Okq8. Ett faktum. De är BÄST!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0