MODO HOCKEY

Idag ska jag verkligen på hockey och det var år och dagar sedan jag var där. Ska bli riktigt roligt ;) Modo är trots allt det bästa laget i elitserien - för tillfället och det känns KANON! Fy, vad roligt! Förr var jag på varje match, missade kanske två matcher på TVÅ säsonger - det är faktiskt otroligt bra gjort. Var enbart borta på dessa för att en gång var jag i Stockholm och den andra hade jag feber. I alla fall har jag tänkt att åka in med min far och mina två bröder, sedan möter jag upp Victor i staden. Ska bli mysigt ;)

Kommentarer
Postat av: Q

Q var på matchen i går. Synd att MoDo förlorade men HV-71 var riktigt bra. Min favorit spelare just nu är Morrison, vilket krutpaket. Svartvadet är riktigt bra denna säsong liksom Susse. Heja MoDo! Det börjar lukta guld...

2007-01-05 @ 14:09:43
Postat av: Malin

Hörredu Q du verkar vara en trevlig prick, får man fråga vem du är? :P

2007-01-05 @ 17:20:52
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Sanja

cool bild där det står fashion!

2007-01-05 @ 17:29:43
URL: http://envymee.blogg.se
Postat av: Q

Jag tycker om mitt nickname Q, så det är inte självklart att jag komer att avslöja min riktiga identitet. Framtiden får utvisa om mitt namn kommer att publiceras här eller inte. Just nu är det väldigt kul att bara vara Q;)

2007-01-05 @ 18:36:01
Postat av: Malin

Sanja: Tack tack! Jag tyckte att den var lite kul :P

Q: Du är otrolig! Det ska bli kul att veta din riktiga identitet.

2007-01-05 @ 23:14:52
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0