& EN LISTA

♥ Scarf eller Turban: Jag älskar verkligen den snygga scarfen. Detta kan matchas till allting!
♥ Hög klack eller Ballerina: Hög klackat känns ändå mest kvinnligt och är otroligt elegant.
♥ H&M eller Zara: Eftersom Zara inte finns här måste jag säga H&M, men jag skulle gjort det ändå i alla fall. H&M det är grejer det. :P
Kroppsnära eller A-linjeformat: Skönast ändå, än fast kroppsnära fodral är läckra.
♥ Stuprör eller Vida jeans: Vida jeans på mina ben = Nej tack.
Pyton eller Leopard: Njae, jag vet inte här alltså, är inte så fruktansvärt förtjust i dessa.
Modeblogg eller Modemagasin: Kommer alltid att vara bäst. Det finns inget bättre än att lägga sig ner för en tidning.
Baddräkt eller Bikini: Kommer alltid att vara favoriten ändå. Baddräkt är inte min grej.
Desperate Housewife eller Sex and the City: Vad kan vara bättre än fyra tjejer på manhattan plus lite skaller? Då är DH nästintill ingenting.
♥ Svart eller Vitt: Bästa färgen helt enkelt faktiskt. Skönast på vintern.
♥ Uppsatt eller Utsläppt: Bäst och skönast. Trots att utsläppt är grejen jag brukar ha för det mesta. Men hemma blir det uppsatt.
Guldmetallic eller Silvermetallic: Silver är hetare, men guld är sneppet därefter...
90-tal eller 80-tal: Skeptisk.
♥ Lack eller Läder: Snygga lackaccesoarer är heta och attraktiva.
Modette eller Elle: Elle är en gammal klassiker som vi alla ser upp till, kanske....
♥ Leggings eller Barbent: Kommer alltid att gilla leggings/tights. Ett mer praktiskt alternativ finns inte...

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0