GÅRDAGENS OUTFIT

image1007

Det var riktigt mysigt igår och ännu trevligar var det hos farmor, där vi träffade min faster och kusin också, dock inte min andra kusin som nuvarande befinner sig i Venezuela. Jag vet inte riktigt om jag tycker om att Vic och Jo är där men jag menar de MÅSTE överleva ;) Haha, jag älskar er sötnosar! I alla fall fick jag en riktigt läcker väska av min faster. Hon hade fyndat på second hand, och jag måste erkänna att jag har aldrig haft en second hand sak i mitt hus tidigare, men någon gång måste bli den första!

Denna kan användas på två sätt: 1. axelrem eller 2. Som kuvertväska.. Men även som sminkväska! En allt i ett. :)

Kommentarer
Postat av: vic

maaaali, vi overlever har i vene, men inte om du inte kommer till Uppsala:).. PUSS love you

2007-07-17 @ 01:14:08
Postat av: MALIN

vic: haha, ÅÅH vad roligt att höra ;) Jag kommer till uppsala, mamma och jag på fredagen troligtvis! LÄNGTAR!!! LOVE YOU ;) pusspuss

2007-07-17 @ 09:31:32
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0