SHOPPING

Jag har inte lagt upp shoppingfynd på länge och därmed hittade jag några saker som jag skaffat mig på sistone, bland annat dessa:







1&2 -
De berömda latexbyxorna världen över snackar om i dagens läge, eller om det var för någon/några mån sedan men ändå. Jag var bara tvungen att ha ett par, och med tanke på att jag inte har ginatricot här fick mamma åka till Umeå och köpa. Jag ringde dit och de hade ETT par kvar i min strl. Tack mor!

3&4 - Ett par riktigt snygga och sköna svarta byxor. De slutar precis där jag vill att de ska sluta, lite nedanför vaden så att säga. Snygga detaljer som tre knappar nertill på vardera byxben och även snygga fickor som är luftiga. Jag ber om ursäkt för att de ser så skrynkliga ut, de har legat i påsen. Måste strykas!

5 - Ett lila linne från H&M. Enkelt och bra, kände för en färg och lila håller i höst också! Ett riktigt kap!

6 - Ett grått linne som är ringat på båda sidorna. Mycket skönt material och även detta är från H&M. Dock stor i storleken på ett sätt, kan tänkas att de blir fladdrigt framöver, tragiskt men sant!

Vad har ni fyndat på sistone? Några tips?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint!

2007-07-19 @ 11:54:37
URL: http://www.olododo.blogg.se
Postat av: MALIN

Tack tack ;)

2007-07-19 @ 11:56:45
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Marre

Byxorna ser grå ut, men det är väl blixten som lurar en ;) Är det typ haremsbyxor?
Själv har jag fått tag i ett par latextights från Gina jag med, tack vare syster i huvudstaden. Hon har även köpt H&M:s Acnekopia, du vet fodralet med dragkedja?

2007-07-19 @ 16:29:56
URL: http://marregoeswild.blogg.se
Postat av: MALIN

Marre: Åhh, fodralet som jag verkligen längtat efter men det har aldrig kommit hit! Skatta dig lycklig! Verkligen ;) En sådan vill jag ha! Ja, precis! De ser lite gråare ut, samma sak med linnet som nästan ser blått ut. Men de är klart svarta och linnet är lila. Liten blandning av haremsbyxor, men sköna är dem och såg de även i en tidning! :D

2007-07-19 @ 16:52:09
Postat av: MALIN

Marre: Åhh, fodralet som jag verkligen längtat efter men det har aldrig kommit hit! Skatta dig lycklig! Verkligen ;) En sådan vill jag ha! Ja, precis! De ser lite gråare ut, samma sak med linnet som nästan ser blått ut. Men de är klart svarta och linnet är lila. Liten blandning av haremsbyxor, men sköna är dem och såg de även i en tidning! :D

2007-07-19 @ 16:52:16
Postat av: Marre

Hur är tightsen förresten? Syster har inte kommit hem med mina yet. Men på bilden du har ser dom nästan ut att vara i "jazzbyxmaterial", lycra. Men dom är i latex eller?

2007-07-19 @ 17:26:32
URL: http://marregoeswild.blogg.se
Postat av: MALIN

Marre: Ja, precis! Men de är mycket snyggare på! Lite sämre kvalité än de från AA kan jag tänka mig, vet faktiskt inte, har inte kikat om jag ska vara ärlig... :P

2007-07-19 @ 18:02:57
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0