SUMMERLAND


Maraton ikväll igen, en helt underbar serie, faktiskt...

Kommentarer
Postat av: sofia

ååh jag bara älskar denna serie, men jag undar blri de inte mer ön 2 säsonger, ? de har j ubara visats 2 här i sverige frågan är om de har gjorts mer i usa ? :P fin blogg förresten! :)

2007-07-02 @ 20:12:37
URL: http://thatisme.blogg.se
Postat av: MALIN

sofia: Jag får börja med att säga tack så jättemycket ;) Alltid kul att få positiv respons!! Jag har även hört att det inte gjorts fler säsonger i USA, tyvärr! Denna serie är helt underbar och kul att du också tycker det :D

2007-07-02 @ 20:38:25
Postat av: Ensomvet

Serien lades tyvärr ner i p.g.a. för lite intresse i USA, vilket var ett otroligt dåligt beslut :(

2007-07-02 @ 22:42:59
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0