YRKESSKADAD??!

Ja, vad kan man skriva... Jag skulle ner med min bror och köpa lite attiraljer, dvs. MAT! Eller ja, livsmedel då och när jag står i kön med mjölk, fil, två olika sylter, lätta, gurka, tomat och grädde tittar jag in mot godishyllan och det ligger stökigt. På en gång börjar jag sätta igång och röja undan lite för att få det snyggare till människorna som ska dit och köpa! Jag vet, det måste vara en yrkesskada :P

På samma sätt var det faktiskt under den tiden jag pluggade till frisör, mitt första år på gymnasiet. Varhelst man gick titttade man alltid på friyrerna på människorna. Var de välklippta, hur såg de ut, men USCH den personen skulle verkligen haft en annan nyans på sitt hår osv.. Otroligt att man kan bli så skadad av sitt yrke. Bra eller dåligt?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0