FREDAGS-SHOPPING

Ingen skola alls idag, detta resulterade i;
1. Skjutsa in Victor till hans nya jobb klockan tjugo i tio.
2. Hem igen för att sedan åka in till staden.
3. Shopping och liknande - träffa Världens bästa Lina och fika med henne! Mys!
4. Hem igen för att hämta klippgrejer.
5. Hem till min morbror, hans sambo och deras nyfödda dotter (min kusin - jordens vackraste) för att klippa honom
6. Äter glass där
7. Går ner på staden igen för att lämna tillbaka mina pjäser
8. Åker till Ica kvantum för att inhandla tidningar och gum
9. Hämtar Victor på hans jobb klockan 18.00
10. Åker raka vägen till Subway för att köpa TVÅ långa mackor. Hur gott som helst!
11. Skjutsar en kompis
12. Skjutsar Victors pappa med hans grabbar
13. Hyr film och köper massor med godis
14. Victor köper en tidning till mig :D Tack!
15. NU ska vi titta på denna ljuvliga film, men godiset är uppätet. Synd
.

Shoppat:
- Svart oversize tee med uppvikta ärmar och lite kortare modell
- Svart tshirt med guldbokstäver, längre modell! Hur snygg som helst! Även denna uppvikta ärmar
- Svart fodralklänning
- Silver väska till balen
- Ett par skor som lämnades tillbaka



Imorgon ska mor och jag shoppa lite till, till student+bal.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0