GÅRDAGENS OUTFIT

Vilken hektisk dag det var igår. Oj oj, från att ha jobbat 9-18 så tog jag bilen in till Victor i staden för att där sova över till idag och idag skulle jag lämna in audin på service och därmed fick vi båda kliva upp innan sju. Sedan somnade vi om när vi kom hem! Trötta och trötta klev vi upp runt tio och gjorde oss iordning för stadsfärd. Victor skulle fixa sin bil hos Viktor och jag gick på stan. Hur länge som helst! Kikade runt och hittade lite smått och roligt. Är sugen på ett par gladiatorsandaler också, men funderar till dess att vi får studiebidrag - det sista. För visst får vi i juni också vavava?

IGÅR
image937image938


Olala, hade hittat ett par otroligt gamla jeans som jag klippt av till jeansshorts och de är nog jordens mest underbara shorts faktiskt! Så sköna.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0