MINNEN















Minnen
:
1. Blå linser. Gillade verkligen det faktiskt! Passade snyggt till gul tee också.

2. Pagen som blev min i höstas. Älskade verkligen denna klippning! Detta var även samma dag som jag skulle på middag med V:s familj första gången. Vår första Date!
3. Samma dag som hårklippningen! Love! 

4. Jag älskar bruna linser som mest. De får ett sådant djup i ögonen! Overkligt ändå!
5. I somras hos Victor och i hans stuga. Jag och hans lillebror Emil. Här var vi inte tillsammans.
6. Första dagen som blond - igen! Mikaela var världsbäst som gjorde denna ljuvligt snygga hårfärg. Mums!


Nu tittar jag på extremehomemakeover och Victor kör bilbana med Edvin. Så ligger livet för tillfället. Jag börjar jobba v.25 också. På tisdagen, fick reda på det idag. :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0