PAPPA FYRTIOTVÅ

Dagens outfit bestod av:
- svarta tights
- tshirtklänning
- svart kavaj, upprullade ärmar
- vita ballerina
- metallicbag

Nu är denna ändrad med tanke på att det är ca 40 grader i stundens hetta.
- jeansshorts
- turkost linne, alinje

Idag fyller papsen år och han blir 42. Otroligt gammalt haha... har redan haft människor här och det var såå mysigt. Fika och sådant. Har även varit i staden idag eftersom jag skutsade victor till jobbet denna morgon, sedan shoppade jag saker till honom och till pappa plus två väskor och en foundation till mig. Som hittat!






Eftersom Victor vägrar åka buss hit senare efter hans jobb måste jag in och hämta honom - galet bortskämd! haha, men jag får ta familjens bil så det är bara skooooj! Hatar verkligen att tanka - jag ljuger inte om jag säger att Victor och jag spenderar över tusen kr till bilen, varje månad. Djuriskt jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Therése

jag har också den grå väskan :D köpte den för 125 kr! gjorde du också det?

2007-06-27 @ 14:06:15
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: MALIN

Therése; 125? haha, jag köpte min för 98;- Här i Övik får de aldrig de sålda så de har sänkt priset ytterligare :d Men inte mig emot! Väskan är underbar, inte sant bruden? :)

2007-06-27 @ 15:04:49
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0