STADSSHOPPING

Vi (jag, Victor och Edvin) har precis kommit hem efter en heldag på stadens gator. Lite shopping och liknande. Mysigt! Victor köpte skor och mina inköp ses längre ner. Kvantum var nästa stopp och där köpte vi godis (39,90/kg) och dricka. Mums! Efter detta åkte vi hem till mormor och morfar för att titta på deras nyinköpta pool, hur läcker som helst och sedan hämtade vi mams på hennes jobb. Nu hemma - och Victor, Oscar och Edvin sätter ihop vår nya studsmatta som vi hämtade hem idag! COOOLT och GRYMT!

Det var vi tre som var på resa:





1. Nagellack, isadora nr 76 + Örhängen rosa hjärtan
2. Linne med vita prickar. Urtjusigt nu under sommaren
3. Ett halsband med stenar jag fick som studentpresent
4. Vitt linne med snygg baksida
5. Här visas baksidan, lägg märke till de två knapparna
6. Vitt längre linne, köpte en strl större för att få längd, med rosa stora prickar
7. Grå shorts. Kommer användas flitigt
8. En mintgrön snygg tee med alinjeform



Jag har även bokat tid för klippning och det vankas lugg, faktiskt. Victor vill verkligen det och jag är inte kinkig! Lovade att klippa lugg efter balen och på onsdag klockan 13.oo är det luggklippning plus lite toppning som gäller. Ska bli roligt. Någon mer som vågar testa detta?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0