FÖR ATT SVARTVITA BILDER ÄR LÄCKERT

Idag har jag vaknat upp, tittat på "Hur man blir av med en kille på tio dagar" och "Sweet home alabama". Tagit bilen av Victor och åkt hem till mig för att jobba. Jag har även suttit och ätit massor med godis med min lillebror och min kära mor framför let's dance. Nu ska jag ta tag i det där med att städa alla kläder, hänga upp dem fint i garderoben och le åt vad jag åstadkommit de senaste dagarna. Det finns inget köpstopp här inte :)

Shopping;
- Vit klänning Aformad
- Vit tee lång och bred
- Vit trekvartsärm
- Underkläder
- Svart linne, långt och brett
- Svart, vit och grå rutig kort kjol
- Grå overknees
- Galgar och liknande på ikea
- Ljuslyktor mm.
- Ljusgult linne med rosett


Sedan var det mycket mer förra veckan. Att shoppa är mysigt - faktiskt. Jag behöver skor nu, trots att jag egentligen bara använder samma likadana. Därför att jag trivs i ridstövlar och de är bekväma när det är som slaskigast och snöigast. Till våren kan man äntligen börja använda alla tjusiga skor igen och därmed blir det också mer shopping för SKOR!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0