STÄDNING

Ja, så kan det gå när Emil drar hem sina killkompisar på xbox dramatik, för just ordet dramatik är bara förnamnet. Jag skulle försöka skriva analysen till en film när de lever om som bara den. Haha, de är galna. Iallafall har detta femtonåriga gäng precis lämnat huset och de lämnade kvar (som jag förväntade mig) varenda liten dryck och vartenda skräp precis där de lämnade det. Smart. Så lilla Malin fick ta tag i saken (tycker INTE om när det är stökit) och har agerat MAMMA med tanke på min kära städning. Ibland kan även jag.

Har i alla fall skrivet klart analysen och väntar på att Victor kan ta mig till hans mor för att skriva ut. Det är nämligen slut på bläck i denna. Sedan ska jag in till staden bara för att "titta" (har jag lovat i alla fall).

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0