DAGENS;

Outfit: Leggings/tights svarta, Vit tshirtklänning med en människa, rosa pumps och armband, örhängen osv.
Bästa: Att matteprovet gick hur bra som helst dvs 0 fel och att det därmed var det sista inom skolan. Plus MVg i geografi och internationell ekonomi. Tack
Sämsta: Att jag inte köpte den svarta baddräkten ändå, kanske ska göra det lite senare. hööm.
Roligaste: Att åka bil med Victor, det är alltid kul!
Godaste: Kladdkakorna och muffinsarna vi fick på skolan idag. MUMS!
Mest bra: Att jag var inne på salongen och checkade av min balfrisyr
Sötaste: Att Victor var så otroligt kärleksfull denna morgon! Olala.
Pojkvän: Victor. Min älskling och solstråle i livet.!

Komma skall: Vi ska sjösätta Victors båt och det ska bli riktigt skoj, sedan ska vi även hyra film och liknande. INTE EN ENDA LÄXA TILL. Loves it. Betygen är satta idag också! Tack! Nu är det rolighet resterande av veckan!

Shopping: Grå tee, brunt linne (till mina beige shorts - älskar dessa jordnära färger), örhängen - ett par neonrosa, andra bruna, jordnära och ett balsam!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0