IDAG&IGÅR

Gårdagens outfit:
- Ljusa jeans med blixtlås nertill, Vero Moda
- Rosa piké tröja, Ginatricot
- Vita ballerina
- Metallic väska

Dagens outfit:
- Svart kjol - paperbagwaist
- Svart smalt skärp
- Armband guld
- Vit tshirt
- Vita ballerina

Igår var det mycket på schemat. Åkte hem efter brännbollen och kom hem ca 16.13 och jag skulle till tandläkaren 16.15. Borra! Min största skräck. Har aldrig gjort det förut så jag var riktigt rädd igår, MEN till min stora surprice behövde jag ingen bedövning eftersom det var ett så pass litet hål och det var över på 5 min. Haha, mitt snabbaste tandläkarbesök. Kom hem och åt mat, Oscar hjälpte mig sätta upp den nya klädställningen - har nu två! Ska göra om i mitt rum till helgen eller något liknande. Det ska bli BRA iallafall. Började med att städa lite smått igår. Har såå mycket skräp.

Sedan var det även pluggning på schemat igår och jag satte mig ner i en timme och pluggade till detta hemska geografiprov. Hur mycket som helst. Efter det åkte jag in till Victor klockan halv tio och sov där. Denna morgon var det psykologi och efter det provet, som var över på en kvart och vi åt lunch. Gott! Efter det gick jag och Victor på stan och han handlade ett par skor - chockade verkligen! Skitsnygga i alla fall - ska ta ett kort på de senare och lägga in här - det finns även manliga läsare iofs.!

Nu har jag alltså hål och börjar klockan 13. En timmes matte sedan åker jag till Victor och myser på med tidningar och godis eftersom han måste plugga till sitt fyra timmars mediekommunikationsprov imorgon. Stackars människa! & Jag älskar dig!

(Har även tagit tillfället i akt och köpt godis här i skolan för att sitta vid datorn - och gott var det!)

Kommentarer
Postat av: Marre

Var hittade du kjolen? Letar över land och rike efter ett par shorts i den modellen.

2007-05-04 @ 16:37:43
URL: http://marregoeswild.blogg.se
Postat av: Marre

Var hittade du kjolen? Letar över land och rike efter schyssta paperbagwaistshorts.

2007-05-04 @ 16:49:30
URL: http://marregoeswild.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0