LISTOR ÄR ROLIGA

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag fick pussa på Victor
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Då vaknade jag till faktiskt...
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Checkade lite bloggar och liknande
Det sista du sa högt?
"Jag älskar dig sötnöt..."
Vad har du druckit idag?
Vatten
Vad var det senaste du åt?
Två mackor och innan det dajm + godissnören
Vad var det senaste du köpte?
En french hotdog
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit
Vad är det för väder hos dig just nu?
Hur vackert som helst, perfekt sensommarkväll
Godaste glass-smaken?
Yoghurtglass, jag älskar det!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja!
Sover du tungt?
Haha, jaaa!
Drömmer du mycket?
Absolut, nattligen!
Mardrömmar?
Det har hänt mycket ofta.
Vilket ämne är roligast i skolan?
Svenska?
Trivs du med ditt jobb?
Hur bra som helst, som sommarjobb
Favoritklädsel?
Klänningar, helt klart! har även blivit mer och mer kär i kjolar/shorts
Favoritlåt just nu?
Hotstuff, med pussycat dolls! Sjunger på den jämt!
Vad ser du om du tittar åt höger?
En trapp
Vad gör dig glad just nu?
Att jag vet att Victor ligger på våningen över mig och tittar på TV. Gos!
Vad ska du göra härnäst?
Mysa och sedan sova - är hur trött som helst
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Pigg och trött
Favoritgodis:
Det varierar från dag till dag. Älskar godissnören för tillfället, men absolut alltid choklad
Kläder just nu:
Mjukisbyxor
Musik just nu:
Inte en enda låt spelas för tillfället
Sommarplaner:
Jobba, mysa och kanske kanske kanske en utomlandsresa med min älskling
Hur många kuddar sover du med:
Många, minst fyra
Spelar du nåt instrument:
Piano - älskar detta instrument. Till? Sång.
Morgon- eller nattmänniska:
Morgon, jag somnar alltid på kvällen innan natten...
Vilka är viktigast för dig:
Victor
Bio eller promenad:
Måste säga promenad, jag föredrar en hemmakväll med mys istället för bio. Men, ja.
Är du kittlig:
Ja
Snarkar du:
Nej :)
Stjärntecken:
Jungfru
Äckligaste insekten:
Jag hatar myror, men det är inga insekter iofs...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Alltid ha pengar tillhands.
Vad vill du jobba som?
Helst av allt något inom journalistik. Mode i sig.
Stökigt eller välstädat?
Åh, välstädat! TACK!
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
ALDRIG!
Gillar du att sjunga?
Jag älskar det verkligen.
Anser du att du är stark? 
Nej
Vad gör du om du får hicka?
Hickar till dess att denna försvinner. Victor brukar skrämma mig också...
Vad längtar du mest efter just nu?
Att Jerry ska komma hem! jag saknar honom :(

Kommentarer
Postat av: Jörgen

STOCKHOLM leder omröstningen på TheGuide om vilken som är SVERIGES FINASTE STAD!
Ska det vara så???
Kom och lägg din röst varje dag, och be dina vänner göra detsamma....ses!

2007-05-31 @ 22:28:02
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: Malin

Oj, det ska stå VICTOR på den sista raden. Oooppps.!

2007-06-01 @ 22:41:33
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0