MIN POJKVÄN

Är en grabb som ingen annan någonsin kommer att kunna få. Han är min och jag älskar honom över allting annat! Idag var Emma och jag i Sundsvall (ja, jag körde bil ner dit i raketfart för att vi skulle vara först på plats klockan tio) och det var hur mysigt som helst. För mig blev det inte så otroligt mycket shopping i jämförelse med ems. Men lite blev det:
- En metallicklänning i siden
- En till metallicklänning i siden men med ballongkjol
- En grå hängselklänning
- En svart hängselklänning
- Två underklädessätt
- En sjal från indiska


 Victor: "Men du har ju redan sådana där klänningar!" haha. Ja det är sant - men man kan aldrig få nog av klänningar!

Sedan ringde jag Victor mitt under hans middag och bad honom åka in och köpa ett par svarta pumps åt mig eftersom de inte fanns i Sundsvall - och världens bästa pojkvän som han är går han in på affären och säger:
"Hej, jag ska köpa ett par skor här, har ingen aning om vilka det är men svarta och klack."! haha, han är världens bästa :)

Nu ska jag duscha och klä på mig för utgång. Det blir svarta pumps, en metallicklänning och sedan något fräscht till detta!

Kommentarer
Postat av: Johanna

SNYGGING DÄR;)!

2007-05-12 @ 00:24:09
Postat av: Linn

klockren kommentar av grabben din

2007-05-12 @ 10:24:02
URL: http://linnosterberg.blogg.se
Postat av: MALIN

Johanna: Haha, tack så mycket bruden :)

Linn: Visst var den? Han är bästbästbäst!

2007-05-12 @ 11:23:50
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken affär va din pojkvän på när han frågade det där? :)

2007-05-12 @ 12:58:24
Postat av: MALIN

Anna: Haha, din sko :) Och han klarade det galant!

2007-05-13 @ 10:42:46
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0