1 dag kvar på jobbet

Och idag har jag shoppat, en liten del faktiskt. Det var skoj! haha, imorgon ska jag bjuda personalen på h&m på någonting gott. Det blir grejer det, kom på att jag inte visat er jackan ännu också. Lugn det kommer! Ikväll är det inget roligt på tv:n så förvänta er lite skojjiga inlägg, kanske? Imorgon börjar jag 14 så jag hinner blogga på morgonen också. Nu händer det saker här! :D

Aaah just det, jag som skulle köpa ansiktsmaskar. Hm, det får bli imorgon!

Snart snart snart UPPSALA och alla trevliga brudar och brudkillar där nere ;) Olala. Det blir skoj! Var det någon mer än JAG som grät till Greys igår? usch det var tråkigt. Men men, jag kan inte ens gå vidare, tv:n har förstört mitt LIV!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag bölade som bara den till Greys igår... Det gör jag varje avsnitt.. Sitter just nu och skriver ett inlägg i bloggen om gårdagens avsnitt.. Skit att det var säsongsavslutning. Och derek o meredith!.. vad sysslar dom med!?!!

2007-11-29 @ 21:51:46
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0