Att tänka på

Nu ska jag verkligen fundera över en stor sak, haha, bara för att han är min käre idol, men egentligen: varför inte? Jag behöver då i alla fall någon att prata med. Tack Linas mamma för att hon var en av dessa någon idag och det var riktigt mysigt att stå och prata ett tag med henne. Mycket bra :D Victoria har ringt och letat lägenhet till mig men vi kom fram till lite andra saker. Faktiskt! Det blir då kanon i alla fall. Jag behöver tänka på annat: helt klart.

Idag investerade jag i ett av jordens snyggaste plagg. En outfitbild imorgon, ni kommer döö av Häpnad, det gjorde i alla fall jag och min kollega/kompis. Haha. Jag säger bara en sak: H&M. You are.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0