Av: Victoria (k)

Malin

Du min kusin och bästa vän!.. Jag älskar dig så otroligt mycket, du är en skatt och en pärla och det är sällan man träffar människor som du.
Det finns bara en Malin, en skön och envis brud i sina bästa år, kan tänkas.
Att du igår var modig att sätta din kristna övertygelse över dina känslor, visar på stor mognad och han med stort H kommer att välsinga dig för detta.
Jag är övertygad om att du kommer att få det underbart här i Uppsala, iallafall tills vidare, för du måste vidare.
Ví här i Uppsala kommer att ta emot dig med stora öppna famnar och just nu söker vi längenhet åt dig förfullt!

Så om någon sitter inne på en lägenhet är det bara att säga till.

Annars blir det plugg och skrivande av svenska tal för min del...

"There can be miracles when you believe"... så sant!
 

You know, you mean the world to me!

Kommentarer
Postat av: Hannispannis

Malin de är så roligt att du ska flytta till Uppsala :) från januari-maj har vi ett ledigt rum i den lägenheten som vi bor i om du inte skulle hitta något innan dess :) hyran är på 2000 tror jag. vi bor i salabacke vid dem 4:a mackarna =) Puss på dig och lycka till!

2007-11-18 @ 00:49:09
URL: http://hannafoto.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0