GRATTIS faster!

image1552

Ja, det instämmer jag i. IDAG är det hennes dag, grattis världens bästa faster. Du är maklös och snart kommer jag ner för att ta er alla med storm - höhö. I alla fall lägga mig i era privatliv, men någon måste ju göra det också! ;) Min faster är som sagt den bästa (kort taget från min student, då hon hade gjort en låt till mig och framförde den :P) och hon ställer alltid upp och hjälper till. Det är såå underbart! Jag är så glad att jag har dig vid min sida och längtar skarpt till Uppsala. Olala. Det kommer bli underbart, på söndag smäller det!

Grattis igen gullplutt! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

SNYGG KVINNA!

2007-11-30 @ 13:06:30
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Hannapanna

Ja visst är hon underbar!!!
välkommen till söder Malin,
du är efterlängtad

lovelovelove

2007-11-30 @ 15:48:23
URL: http://hannafoto.blogg.se
Postat av: Faster

Tack Malin....bra att du inte skrev ut min ålder.....älskar dej...see you sooon.....kramar i massor.

2007-11-30 @ 22:30:39
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0