Haha, jag är en klippa

image1542

Jag har alltså tatt denna bild från h&m, satt in den i photoshop och sedan beskurit den, sparat och voila. Nu är den här, är jag inte duktig? haha, eller inte! Alltså jag är inte så säker på att jag är en klippa ändå. Jag sa till alla "Nej men ni behöver inte hjälpa mig, jag KAN detta" Hmm, mitt självförtroende har verkligen sjunkit och jag känner inte igen mig själv. Måste prova kläder eller nått för att få tillbaka det, eller helt enkelt bara driva med mina bröder.

Det jag skulle komma fram till med denna bild är att det är STOR rea på H&Ms hemsida. Så djuriskt mycket plagg som reas ut. Jag tänkte bara WHAT när jag läste detta i fikarummet, alltså det är mycket vi precis fått in som är rea, dock inte i butiker. Så skynda fynda gott folk! ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0