H&M´S egna varor

Jag kan verkligen starkt rekommendera ansiktsmaskarna från h&m, hur bra som helst! jag ska köpa en massa för att ladda upp till framöver. haha, vad vi ska kleta flickor små! Det kommer bli kalas! Däremot är det ju det bästa som finns, helt klart.

Mitt hår är nu en aning ljusare i hårbottnen och än fast det kära medlet bara "räckte" till hälften av alla mina strån (ja, på något sätt har de blivit fler och fler och mycket längre) så blev resultatet ändå godkänt, men jag känner att jag måste köpa en till för att få det perfekt. Inget brunt hårstrå ännu kan man säga, och jag kommer nog inte bli brun igen, någonsin. Jag älskar mitt blonda hårfall och jag älskar när jag verkligen får vara blond. Det är livets melodi. När jag var brunhårig ett tag tappade man liksom "uppmärksamheten" från allt och alla och sedan blond igen? Då kom den tillbaka. Ja, jag behöver uppmärksamhet, i alla fall på något sätt och vis, eller kanske inte? Bedöm själva.

Mina läsare bara stiger och stiger ju mer tiden går och jag verkligen älskar det! Hur bra & kul som helst, fortsätt så! Jag lovar att tillfredsställa er med massor med smått & gott såhär inför jul :) Det gillas! Btw. Jag måste börja tänka på vad jag ska packa inför Uppsala, vart ska jag börja liksom? Jag börjar nog i garderob nr 1, så tar jag det successivt garderob för garderob, till nummer ja vad blir det nästan 7 vavava? Jag behöver ännu fler, det ligger kläder överallt. Egentligen började jag tänka på det idag när jag städade, "vad i hela fridens dagar ska jag med alla mina väskor till?" Jag köper en, använder den i kanske 1-1,5 månad, sedan byter jag, och det kommer aldrig på fråga att jag sedan tar tillbaka en annan väska och börjar använda den igen, för då är jag ju TRÖTT på den. Jobbigt läge, dagens ilandsproblem helt självklart. SÅ nu sitter jag här med 15 väskor på min vägg, 1 väska på mitt bord och en säck med väskor i källaren, plus några väskor i hallen. Och ändå har jag rensat och kastat. Vad ska jag ta mig till? Ge bort till rädda barnen? Kan vara en lösning. Men vad ska de med handväskor till egentligen? Det är ju bättre att skänka pengar. Ja kära värld. Ni läsare är i alla fall underbara, och kom ihåg att skriv gärna vilka ni är, jag läser och kommenterar och sedan besöker jag er blogg, så går detta vidare. TILLSAMMANS kan vi göra skillnad, tillsammans kan vi öka allas läsare. Tänk på det! Det är ni som får ta initiativet och börja, jag hakar på, självklart! Jag är alltid taggad, till allting, det gillar vi!

Oj vad mycket text, och inte en enda bild, detta ska jag ändra på nu,,

image1503

Åh, jul, ge mig jul, ge mig klappar! Klappar stora som små. Detta kort är taget från julen 2006, hemma hos mormor och morfar, som vanligt :) Jag är såå sugen på att öppna lite klappar här och nu, men först måste jag skriva en önskelista. Jag vet precis några ting, och de är BARA sådana som har med inredning att göra, faktiskt.

En rosa Mixer från OBH-nordica är min första grej. En sådan som kommer att användas flitigt av de som tycker om smoothies och liknande. Det gör däremot INTE jag, men man kan ju alltid börja lära sig att tycka om det. Anyway, jag älskar den och vill ha den, egentligen bara för att kunna stå där och se snygg ut. För inse, det är DEN!

Jag ska fortsätta med min önskelista nästintill alla dagar framöver, för jag har mycket på G, tror jag?! Ja, Vad önskar ni er av tomten i år?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Och en sån har jag. Rosa, alldeles underbar. Och smothie är gott, jag lovar!

2007-11-24 @ 13:09:17
URL: http://angeliqe.blogg.se
Postat av: MALIN

Angelica: Har du en? :) Skatta dig lycklig tjejen! Haha, och du skämtar inte? Jag måste nog testa, det skulle vara en perfekt julklapp i alla fall :D

2007-11-24 @ 17:02:53
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0