Idag önskar jag mig...

image1515

Kylie Minouge's parfym (eller hur stavas hon? haha) Hennes nya Sweet Darling, den luktar ljuvligt! Finns som presentförpackning både på lindex och kicks, möjligtvis åhlens också kan jag tänka mig. Den kostar 179:- vilket är hur billigt som helst egentligen, men dock i små förpackningar. Läser du det här mams? :)

Åh vilken värdefull kväll. Detta behöver man ibland, känner att jag hunnit med en del, inte minst att bara titta på film med familjen, har inte gjort det på VECKOR. Kom även på att jag inte ätit en måltid med familjen sedan i aug/sep. Jag har ALLTID varit borta, jobb eller liknande. Nu är jag hemma och imorgon ska jag faktiskt få äta middag med min kära familj. Det är otroligt! Men jag ska ta tillvara på vartenda ögonblick. Nästa helg åker jag till Uppsala, kan ni tänka er vad tiden går snabbt ändå? Min sista vecka på h&m närmar sig också. Åh hjälp mig! haha, Men det ska bli roligt faktiskt. Ja det tycker jag!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0