Jag är också en av er

Ni alla där ute är verkligen underbart bra i nästan alla lägen. Jag gillar INTE att städa efter er, och så är det bara. Men jag kan erkänna: jag är en av er. Jag är den som inte orkar gå tillbaka med plagget som jag provat om det helt plötsligt finns en sk "häst" framför mig. Jag hänger såklart plagget dit på, eller varför inte slänga det någonannanstans? Jo visst självklart. Men här hemma? Åhnej! Det är nog det värsta man kan göra. Här städas det för fullt. Men kan vi inte bara hjälpas åt? Kan vi inte försöka? Om vi alla börjar att tänka på vart vi tar för oss kläderna och sedan hänger tillbaka dem precis där, då skulle det underlätta, för oss alla! Tänk även på att galgarna måste hänga på plaggen också, helst rätt galge till rätt plagg. Här menar jag nu med andra ord: TOMMA PROVHYTTER TACK TACK TACK! :D

Imorgon börjar jag 8-18.10 och jag funderar över att ta bilen, pappa får gå. Ja så blir det!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jadu Malin... måste säga att jag är då ordningsam när jag provar kläder i affärer. MEN - du påminner mig om att jag inte är lika ordningsam här hemma... ska genast gå och plocka bort de kläder som ligger bredvid sängen! =)

2007-11-07 @ 20:54:56
URL: http://www.kurry.se
Postat av: Faster

Du.....du är bara för underbar och rolig när
du skriver......ska tänka på att hänga tillbaka plaggen
jag provar
nästagång...( i alla fall om jag provar dom på HM hahaha!!!!)

2007-11-07 @ 21:08:26
Postat av: MALIN

;) haha, ni är tokia båda två! :D

2007-11-09 @ 15:09:42
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0