Jag har tid, jag är ju ledig


Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, i Uppsala, men det gör jag snart :D haha
Tycker andra att du är attraktiv? Det beror på om de tycker att ett halvfärgat huvud är attraktivt, så ser jag ut nu.
Dricker du alkohol? Nej men fy vale, när det finns så mycket annat gott? :)
Använder du droger? Uscha!
Röker du? Nej tack!
Vilket schampo använder du? Jag brukar ha matrix, hur bra som helst eller det rosa elvital.
Vilken parfym använder du? DKNY, men önskar mig även Kylie's nya sweet darling, söt och ljuvlig.
Vilka skor använder du? Det är olika, mest mina mcboots, för att de är så bra för mina fötter :)
Vad är du rädd för? Jag är alltid rädd, men jag är mest rädd för myror. Uscha.
Gillar du att tvätta? Det gör jag inte alltför ofta, men jag lär snart få börja med det!
Gillar du berg & dalbana? NEJ MEN ACK NEJ! haha, jag är föör rädd för sådana ting, håller mig till radiobilar, det är vad jag kallar glädje

För eller emot:
Långdistansförhållande: Emot.
Utnyttja någon: Emot.
Självmord: Emot.
Tonårsrökning: Emot.
Att använda droger: Emot
Köra bil onykter: Emot.
Såpoperor: För.
Dokusåpor: För.
haha, jag tog bort några där, bäst så.

Har du någonsin:
Gråtit över en pojke: Det händer och har hänt svar ja
Gråtit över en flicka: Ja.
Ljugit för någon: Ja. Alla har väl ljugit mer eller mindre?
Varit i slagsmål: Nej?
Blivit arresterad: Nej. Nej.

Antal:
Gånger ditt hjärta har brustit: Jag vet inte?
Olagliga droger du har tagit: Inte en enda
Personer från grundskolan du har kontakt med: Nja, inte så jättemånga, eller jo kanske?
Skivor du äger: Jag tror att jag slängde alla när jag städade, tyvärr
Gånger ditt namn har varit i tidningen: Det har faktiskt hänt X antal ggr, vid alla luciaomgångar och liknande, plus genom kyrkan. Jaoo!
Ärr du har på kroppen: Jag tror att det är två!
Hårstrån du har på kroppen: Man kan faktiskt räkna ut det ska jag be att få tala om

Anser du själv att du är snygg? Ibland, när jag har en bra dag! :P haha..
Vem är snyggast? Behöver jag säga det igen? Zac Efron! :)
Har du varit kär i honom/henne? Haha, nej det har jag ju inte.
Har någon varit otrogen mot dig? Nej! Inte vad jag vet
Hur många på din polarlista har du hånglat med? Nja, jag vet inte jag, men inte många i alla fall.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag sätter mig nog inte i situationen! :P haha, eller jag vet inte.
Är du svårflörtad? Nej tyvärr, det är väl min svaghet. Jag låtsas och intalar mig själv att jag är det!
När är du född? 19 sep 1988
Vad har du gjort idag? Vaknat, ätit, städat, ätit, sett på sunes jul, ätit, färgat håret, lagat mat, läst tidning, handlat.. osv.
Vad gjorde du igår kväll? Såg på tv, bästa dagen i veckan
Vad vill du helst ha nu? En till hårfärgningskartong (jag vet ju att mitt hår kräver TVÅ men jag köpte bara EN dum som jag är!)
Har du nytvättat hår? Jaa!
Vad luktar du nu? Mycket gott faktiskt, haha, miracle.
När blev du fotograferad senast? Jag minns inte? Eller jo., i söndags!
Vilket är ditt livsmål? Att alltid vara den jag är: Malin! Mer behöver jag inte vara.
Vad har du för puder? Isadoras, jag tycker om det :)
Har du använt någon hårprodukt? Ja, hårspray och sådant från wella.
Saknar du någon nu? Ja det är klart jag gör, hur många som helst om jag ska vara ärlig.
Dricker du alkohol? Men nej, en gång till? Nej!.
Vad dricker du för alkohol? Sa jag inte det?
När var du i en affär senast? Idag!
Mötte du någon du kände då? Ja, haha, jag möter ALLTID någon jag känner på ica..
Tycker du om dina grannar? Jaa i stort sett, men de nya inflyttade har jag aldrig träffat, de står nakna och lagar mat, hualigen
Använder du icq eller msn? Msn.
Hur många datorer finns i ditt hus? Fyra är det nog, fem om man ska vara petig, men en fungerar inte. Alla barn har varsinn plus att föräldrarna har en nere.
När fick du senast en present? När jag fyllde år tror jag :D
Vad drack du senast? Oboy oboy oboy.
Umgås du med dina arbetskamrater efter arbetstid? Njae, det kan man väl inte påstå, en gick i samma klass som mig :d Hon är bäst!
Vilken är din favoritfärg? Rosa!
Sämsta färg då? Turkost?
Har du blivit hotad via telefon? Inte det.
Goth eller pop? Nja.
Har du någon förebild? Nja, jag vet faktiskt inte
Hur många lampor har du i ditt rum? Ska räkna, Åtta!
Vill du ha barn? Ja, tack gärna!
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Svarta
Vad för kläder har du på dig nu? Mjukisbyxor och en top
Gillar du dokumentärer? Njae,
Längtar du till din nästa födelsedag? Nja, då blir jag ju stor, så nej
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Ja, det händer alltför ofta, jag uppskattar det inte på samma sätt längre, de frågar alltid om min syster har vart här (på jobbet) Hon är dock min MAMMA; och då känner jag mig för stor, när de frågar om vi verkligen är SYSTRAR. Nja.
Har du rakat dina ben någon gång? Ja, och det är lika drygt varje gång!
Vilka språk kan du prata? Svenska, engelska, lite tyska
Skulle du vilja ha silikonbröst? Nej tack.. eller?!
Hur många hål har du i öronen? Fyra stycken!
Vem pratade du med senast? Min lillebror Edvin
Vad pratade ni om? Sunes jul på tv:n :D

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0