Joakim Lundqvist



HÄR kan du se honom, om du inte vet vem det är :P Denna inspelning är ifrån i lördags och det var hur bra som helst, har du tid över, lyssna och lär. Titta hur det ser ut, flera tusen samlades till att lyssna. Grymt! Jag tycker han är bäst :D Helt klart.


Svar: Ja, jag kanske ska döpa om min blogg, eller så gör jag inte det. Jag vet inte. Jag vill bara skriva om mina två favoriter i livet, Mode och Min Tro. Tack Gud för det!

Jag sitter här nu med feber och lyssnar på Jocke och följer med i min bibel, som jag fick från mina favoriter i Uppsala, jordens bästa, det känns bra, det känns verkligen bra! Jag längtar tillbaka och om någon/några mån är jag där, själv, i egen hög person. Och från och med nu ska jag INTE åka ner för att träffa människor, inte bara, jag vill verkligen känna Guds närvaro. Tack!

Kommentarer
Postat av: James

Är du medlem i livets ord?

2007-11-13 @ 01:53:50
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0