Malin, Hanna & Viktoria

Haha, jag ringde nyss min kusse och det var mycket trevligt. De flickorna är tokiga faktiskt.
Jag: Åh, jag har precis tagit på mig en ansiktsmask, har aldrig i hela mitt liv haft en sådan innan, ska den verkligen strama såhär?
Viktoria: Jaaa, det är klart, den renar ju, men däremot kommer du få mer finnar av den
Jag: Aldrig i livet, jag ska inte ha mer finnar, jag har ju köpt nivea stripes de är perfekta.
Viktoria: Men det är ju dem som gör att du odlar mer hår i ansiktet?
Jag: VA? Driver du? Du måste skämta?
Viktoria: Ja.
Jag: MEN bra, tror du att de fungerar?
Viktoria: Nej.
Jag: Nähä. Men skönheten kommer ju inifrån (okej, det la jag till här och nu)
Hanna: MAAALIIIIIN du måste komma hit så kan vi ha skönhetskvällar
Jag: JAAAAAA självklart, vi ska maska på varandra haha.
Hanna: Tre sätt att få skönhet är "Drick mycket vatten" "Sov mycket" "Å VA KÄR" det lindrar bättre!!!
Jag: HAHA; jaa det ska jag skriva upp i min blogg
Hanna: NEJ, jag hinner före! hahaha, jag vet inte om jag hann före nu faktiskt
Jag: Men jag längtar till Uppsala, jag MÅSTE ner
Viktoria: Jaa, det är därför vi ringer såhär då och då för peppning
Jag: Ja men verkligen, det lyckas ni med kan jag lova
Viktoria: Nu måste jag lägga på
Jag: Men varför då om jag får fråga, jag vill ju prata?
Viktoria: Men jag har inte tid, godiset väntar
Jag: Men aldrig i livet, du får väl äta samtidigt?
Viktoria: Nej nu vill jag sluta
Jag: Jahaa? Men då ska jag titta på Sunes jul
Viktoria: Nej det ska du inte, det är ju inte jul
Jag: Men jag ska ha stämningen
Viktoria: Jaja, ta med dig den hit ner
Jag: Nej det tänker jag inte
Viktoria: Nähä? Och varför inte?
Jag: Jag tror att de vill se den här, vi får köpa en ny!
Viktoria: Absolut! Nu måste jag sluta
Jag: Jaha, tänk inte på mig
Viktoria: Nej precis det ska jag inte, haha, ha de bra love you pusspuss
Jag: Hejdå LOVE YOU Å pusspuss (hann nog inte säga allt, hon la på! haha, jag känner mig dissad och OÄLSKAD)

Hannas skönhetstips:
1. Drick mycket vatten
2. Sov mycket
3. Framförallt: var kär! Då klarar man allt!
(och det är faktiskt sant, dock är jag inte kär. tragiskt.)

Kommentarer
Postat av: Ädelosten

Malin jag vet att jag kommer bli kär i dig när du kommer hit, du kommer få min aura att stråla som aldrig förr.. kärlek vid första ögonkastet, joråå sånt tror vi på ;)Puss och ömma smek / din ost

2007-11-21 @ 20:50:26
URL: http://hannafoto.blogg.se
Postat av: MALIN

Haha, du min kära ädelost, jag skrev i din blogg istället ;) DET TROR VI PÅ, kärlek, det är grejer det!! Kyss på dig och jag älskar OST! haha, /ditt smörpaket. det passar verkligen!

2007-11-21 @ 22:22:23
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: vic

malin, du är älskad av mig!... pusspuss

2007-11-22 @ 17:36:36
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0