Mat mat mat

image1550

Haha, till lunch igår blev det samma sak som det blev till middag dagen innan. Men jag tycker verkligen om korv och det passade perfekt till stekt potatis. Det gillar Malin, o ja o ja. Då ska vi se vad jag åt igår (eftersom det tydligen är lite kul att läsa :P och JA, hon var seriös som skrev bloggen också för den delen, det ska VARA så, alla äter så lite, ät MER! haha)
- Oboy & mackor
- En macka till
- Lunch: Se ovan
- Fika: En macka och en kaka :)
- Godis 300g om inte ännu mer
- Middag Biffar och en macka till! haha, jag ÄLSKAR mackor. sjukt men sant
- Oboy och lite godis till!


Hmm, jag blir hungrig nu känner jag. Nyhetsmorgon är på och snart är även Sunes jul det! olala.

Kommentarer
Postat av: Emsan

Jag älskar också mackor! :) Ha en fin dag!

2007-11-30 @ 09:32:40
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: MALIN

Emsan: Ja visst är det gott ;) haha, Tack detsamma bruden!

2007-11-30 @ 09:34:39
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Jonas

Åhh, stekt korv och potatis, det som är så gott! Och jag som inte har någon lunch med mig till jobbet idag... *suck*

2007-11-30 @ 10:35:33
Postat av: MALIN

Jonas: Visst är det gott? haha, det är ju godast av allt nästan, men du vad jobbigt! du måste KÖPA lunch, haha, annars blir det ingen rolig lunch inte :P

2007-11-30 @ 10:45:06
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Idiamin

Hehe tack för att du lyssnade på mig och skrev ditt matintag=) Jag blev så varm i hjärtat, ungefär som om gud lyssnade på mina böner som han aldrig gör:(
men tack malin för en bra och underhållande blogg!

2007-12-01 @ 00:26:08
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0