Nu är det jul - Nästan

Hur många dagar är det kvar kan man fråga sig, jag har som vanligt ingen aning, någon som vet? Jag menar förstås till julafton. Anyway, jag har tänkt att jula mig idag och då blir det som vanligt lussebullar (om jag hade tyckt om att käka dem) pepparkakor (om jag hade tyckt om denna smak även den) och glögg (det är det värsta jag vet). Sunes Jul, det kan jag i alla fall garantera, sedan har jag tänkt ta mig ett glas oboy också, bara för att jag ALDRIG gör det, därför måste det göras såhär inför jul. Jag förknippar oboy och jul? Smart? Närå.
Zooma

Jag tycker att dessa gardiner skulle passa i mitt rum helt utmärkt. Självklart med vissa förändringar, att kapa dem mitt itu. De ska alltså bli smala och raka och passa perfekt. Ja tack, så mor om du läser detta får du gärna beställa HÄR. Ja, jag ska fortsätta mitt julande, måste ju hitta något vackert till.. Förresten har jag nog kvar mina stjärnor i fönstret som jag fick förra året, de är VÄLDIGT fina, eller "nog" jag HAR kvar dem.

Bild: Ellos

Zooma
Detta s.k. stjärnfall är faktiskt grymt läckert, men det kanske kan bli för mycket? Jag vet inte, men då kan man inte ha så mycket annat i fönstret i alla fall, det är ett som är säkert.

Bild: Ellos

Zooma

Och i sängen så ska du självklart ha dessa tre delar. Helt klart. Kanske inte min favorit året om men till jul ska allt vara så juligt som möjligt. Jag fastnade verkligen för dessa rutor och även hjärtan. Lägg märke till de söta tomtarna och de tända ljusen. Stämning kallas detta för.

Bild: Ellos

Jag ska nu avnjua min brors marabouchoklad och sedan köpa en ny till honom.. Det får det bli.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0