Söndag

God lunch!
Istället för godmorgon eller godmiddag.
Jag har precis kommit hem från möte, eller ja, kanske för tjugo minuter sedan, vi var och handlade mat/godis också. Gotteligottgott! Jag tycker att det var riktigt bra idag faktiskt, det var kul! En man som brukar vara i östra staterna och berättade framförallt att han hade vart på ett möte i Bulgarien eller om det var i Ukraina och där hade det varit ett sådant ståhej och när de sjöng hade de jordens högsta volym och liknande. Han hade då frågat efter mötet VARFÖR de körde så hårt, varför de sjöng så högt osv. De hade svarat att: "Vi sjunger inte för alla som är INNE på mötet utan vi sjunger för de som är UTANFÖR" Jag tycker att det var grymt sagt. Det är så vi ska göra, sjunga för de som är utanför, vittna för de som är utanför. Då når vi alla!

Strax: Dagens outfit

Kommentarer
Postat av: vic

åh, vad jag saknar norrland!:)

2007-11-25 @ 14:30:14
Postat av: MALIN

vic: men kooom hit! haha, nästa gång jag åker och hälsar på från de nedre regionerna får du följa med upp. det var längesedan nu! :D

2007-11-25 @ 14:38:05
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0