This day

Dagens humör: Helt toppen varierat med lite nere, med tanke på slutet på h&m, men jag kommer tillbaka! :)
Dagens mående: Strålande! Julinspirerad av Carolas nya skiva, olala.
Dagens borde: Packa? Har jag hört det? MÅSTE göra detta imorgon!
Dagens frisyr: Utsläppt, nice anc easy med hårspary
Dagens smink: Ögonskugga, foundation, rouge, kajal och mascara!
Dagens klädsel: Svart ribbad långärmad, svart linne, kjol lila (bild kommer)
Dagens planer: Strötitta på idol!
Dagens materiella vill ha: Jag vill ha det mesta kanske?
Dagens längtan: Till Uppsala, det känns SKOJ! Efter alla sköna brudar ;)
Dagens fundering: Om det inte var dumt ändå att få motorstopp mitt i en rondell? hmm, njae.
Dagens beroende: Oboy oboy och godis. Det var min middag idag, fanns ingen.
Dagens tråkigaste: Att sluta och säga hejdå. Det var jobbigt!
Dagens tidning: Fredag & Klick ! ;)
Dagens låt: Everyday

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0