Välkommen till norra landet:


SNÖN!
Tack nu har vi också snö, på riktigt! Jag hoppas det i alla fall. Det är så vitt och ljust utanför, och det gillas så otroligt :) Snön är vacker och snön för glädje med sig, snart är det jul! Det är verkligen snart jul, vad i hela friden ska man önska sig? Jag som bara egentligen vill ha en egen lägenhet och prylar till denna plus hundratusen kr till, det ska nog bli bra!
Bilden är inte härifrån utan är bara en googlad sådan.

Grattis Pappa! :) Du är bäst bäst bäst. Jag har nog den bästa pappan man kan ha i denna underbara jord. Han fick två tröjor, 3 kalsonger, 3 strumpor, ett jättevackert kort från moi och en lasersak! haha, denna sk. "lasersak" är något jag inte förstår mig på, men tydligen ett väldigt bra verktyg. Jao, jag köpte den i alla fall och jag kan lova att det inte var enkelt. Vi ska till mormor och morfar senare klockan 13 men jag ska ju jobba jag så det blir klockan 16 för min del! Blir nog bra ändå, jag vill verkligen gå til kyrkan också. Faktiskt. Men jag har inte tid. Jobbar ju helt och hållet varje dag. Nästa dag jag är ledig är den 21:a och då TÄNKER JAG ta ledigt och jobba lördagen istället. Det blir nog skoj med tanke på att det är lönehelg. Då brukar det gå snabbt och smärtfritt.

Idag ska jag inte äta godis. Om jag skriver det här kanske det går bättre. Imorgon ska jag VERKLIGEN inte ha ont i magen!

Nu ska jag käka frukost och sedan pallra mig iväg till bilen. Jag VÄGRAR gå när det är plums på vägen :P haha, bortskämd som man är. Tur att mams och paps ska iväg med bilen också, de får även hämta mig! Helt klart!

Kommentarer
Postat av: Jonas

3 strumpor? Inte tre par då alltså? sorry, kunde inte låta bli =) Ha en bra vecka! /Linda&Jonas

2007-11-11 @ 21:16:02
URL: http://www.kurry.se
Postat av: MALIN

Jonas: haha, sjuukt! Nej alltså han fick verkligen 3 strumpor, 1,5 par :P otroligt men sant, eller inte! haha, hoppas ni haft en härlig helg med TÅRTA, grattis igen Linda! :D detsamma detsamma!

2007-11-11 @ 21:45:28
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0