Ännu en jobbardag

Ja visst, det är så sant som det är sagt, jag jobbade idag igen, dock på ica istället för h&m. Btw, fortsätt att handla på hm, så otroligt bra priser, till och med imorgon är det 10% för klubbmedlemmar, så gå med du också :) Jag värvar faktiskt väldigt många dagligen, så det är kul! I alla fall har det gått bra idag, mycket bra, jobbade bara fyra timmar och det gick snabbt faktiskt! Trevligt, otroligt mycket kunder och alla var nöjda och belåtna. Det gillas verkligen!!!

Har ätit mycket idag också, myspys, först god kyckling med sås och klyftpotatis och sedan nu på kvällen blev det glass i stora mängder, vanilj och hallonglass blandades vilt och till detta kakor, såsom igår! haha, jag har verkligen blivit ett glass/kakvrak. Men det är gott!!!

Såg Svensson Svensson ikväll och det är fortfarande skojigt. Har även städat mitt rum vilket kunde behövas kan jag lova. Nu är det mer vackert än det var innan!! Flygbiljett ska bokas idag, snart bär det iväg till Uppsala. Jag bara flyger och flyger hit och dit. Nästa helg är det Sundsvall med Emma. Det kommer bli naaaajs!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0