Omg its friday

Jag gillar fredagar så otroligt mycket, för det första får man verkligen sova ut på dagen som kommer. Olala. Det gillas! Idag var det shopping på fikat som gällde och jag hittade en jacka, en tröja med huva - skitsnygg, en grå polo - likadan som min svarta, hårspännen, hårsnoddar, armband, två ringar med stora stenar, en rosa hårborste, en ny svart plånbok, en läppglans, underkläder, halsduk och lösnaglar, haha det är dags igen! Mina naglar bara går sönder och sönder. Nu testar vi detta!! :)

Victor och jag har tittat på idol och ätit massor med glass, kakor och godis. Okej jag åt nog upp hela häagen-dazs glassen själv men den är ju så otroligt god! Hans pappa bjöd på subway innan och det var som vanligt underbart gott! Vi har även läst tidningar och jag hyrde film. Den ska tittas på NU. :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0