Uppsala

O ja, på fredag bär det iväg, och det ska bli mycket trevligt! olala. Jag har litegrann för mig nu förtiden. Jobbade igår till halv tio, det var inventering, och sedan blev det 18.10 idag. Imorgon 19.10. Långa dagar kräver mycket energi och idag åt jag god middag bestående av lasagne (?) USCH egentligen för att jag hatar det, men denna var god, med skinka istället för köttfärs. Jag älskar den faktiskt! Det blir lunchlåda imorgon. Idag var det plättar som fick följa med för Victor och mig, gott var även det, men det känns som om plättar är en efterrätt så vi gick till ica och köpte tre mackor också. Tre för tolv och fyra kr st. Haha, sjukt, man tjänar inte ett öre egentligen.

Dagens outfit var hög midja på jeans från ginatricot och en grå polo, peace halsband, armband och örhängen, samt klackar på skor. Enkelt men ändå bra!¨

Jag har även bestämt mig för att lämna tillbaka en svart tröja jag köpte på h&m, den kommer aldrig att användas men snygg är den helt klart!!!

Och förresten, när vi flyttat in i den nya lägenheten kommer bloggningen igång igen. På mycket stort allvar! Med tanke på att jag alltid använder min dator då. Tack för det! Vi ser väl när jag slutat på h&m också hur mycket blogg det blir då, min sista dag enligt KUP är den sista nov. Usch vad tiden går snabbt ändå. Snart jul :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0