Avundsjuk?

Nej jag är INTE avundsjuk på att mamma får åka till Paris och gå på gatorna där och jag är inte heller avundsjuk på hennes jobb där de sänder en limo för att hämta henne här hemma nu och jag är inte heller avundsjuk på att hon faktiskt får SITTA I EN?!?!?! Orättvist. Jag vill också!!!







Men istället äter jag bara glass och mat glass och mat glass och mat. Har faktiskt feber och är så otroligt förkyld, det enda som jag kan smälla i mig är GLASS, som är kallt och skönt i halsen. Har en djurisk halsvärk. Hualigen! Det enda jag vill ha är godis, och vi har inte en enda liten bit här hemma. Kexchokladen åt jag upp efter frukosten. Sedan vill jag så gärna ut i friska luften men jag orkar inte. Ingen stad idag, hoppas Victor kommer hit istället. Snälla?!?!? Älskar dig.

Pss. ALLA mina saker är totalt förstörda. Foton från 7:an och 8:an luktar äckligt och är förstörda. ALLA mina böcker som är kvar från skoltiden är trasiga, men det jag är mest arg på är böckerna som jag betalade för när jag gick frisör. Hårkemi och hår&färg. De är såå otroligt bra och jag ville verkligen spara dessa, totalt förstörda. HEMSKT! Jag SKA minsann ha ersättning för detta, det kan ni skriva upp!!!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0