En dröm?

image1401

Och jag bara älskar dig Gossip girl, vart du nu är! En tjej som verkligen faller mig i smaken. Fortsätt så, jag ska "keep on reading" boken som jag fick idag. Underbart!! Bara en kvar efter denna sedan måste jag verkligen vänta länge innan den därefter kommer ut, eller kanske inte såå länge ändå!? Vi får väl se. Däremot, har du INTE börjat läsa dessa böcker än? MEN gör det på en gång! Har aldrig fastnat för en serie någonsin, men nu har jag verkligen gjort det och jag menar det av hela mitt hjärta! Allt händer, och jag gillar att det handlar om en människa åt gången i varje kapitel vilket gör det lättare att hänga med!! Bilden blev suddig, jag vet, men så är också min blick och mitt smink och hela fadderullan = Jag måste sova nu! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej, ett tips till dig om du älskar gossip girl böckerna, vet du att gossip girl har börjat som tv-serie i USA? de är samma reggisör som OC som skapat GG, har inte kommit till Sverige ännu men de finns sidor som lägger upp dom så fort ett avsnitt sänts i USA, som tex. youtube, bara ett tips! :)

2007-10-05 @ 13:29:27
URL: http://sofiaas.webblogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0