I mån om tid, kopiera!

Har du pojkvän/flickvän? Självklart! Det kan ingen ha missat? :P
Är du kär? Och det är jag också. Tack!
Hur tidigt stiger du upp? Runt klockan 8 eller kvart över 8
Vem/vilka vet mest om dig? Jag tror nog Victor gör det, vi vet precis vad vi ska säga och avslutar varandras meningar, det låter hemskt men kul!
Gillar du att slåss? Nej men usch nej.
Vad ska du göra ikväll? Snart soova, jag somnar här och nu!
När var du senast riktigt full? Har aldrig varit det :) Och stolt är jag också!
Är du seriös? Alltid!
Hur många biologiska syskon har du? 2 småbröder, de bästa på jorden
Har du utländska föräldrar? Nja, två helsvenska
Var har du ont? I mitt huvud, slog i det på sängkanten (och fråga mig inte vad jag gjorde på golvet...)
Är du bra på att måla? Det beror på om man jämför med da vinci?

Vem kramade du senast? Edvin, och självfallet Victor denna morgon. MYYS!
Vad längtar du till? Min födelsedag den 19e.
Favoritalkohol? Bensin i bilar?
Vad heter dina husdjur? Har inget, men mjukisdjur!
Har du körkort? Men oo ja, sedan den 22a feb.
Favoritgodis? Karamellkungen är mitt!
Morgon- eller nattmänniska? Morgon helt klart, på nätterna ligger jag och sussar. 
Sparare eller slösare? Det beror på, jag kan både också ska ni veta! 
Har du några homosexuella vänner? Jag vet inte?!?
Bio eller promenad? Bio är så djuriskt mysigt. Man blir nykär i de där salongerna

Är du kittlig? Minst sagt, överallt!
Rädd för insekter? Nej, egentligen inte. Spindlar, och allt sådant går bra det värsta jag vet i småkrypsväg är MYROR! USCH!
Anser du att du är stark? Nej det kan jag inte påstå, känslomässigt grinar jag till allt.

Vad gör du om du får hicka? Tänker på den jag är kär i. Har hört att det ska hjälpa!
Favoritartist, kvinnlig? Rihanna är bra faktiskt..
Favoritartist, manlig? Jag vågar inte skriva det, men MÅNS! haha.
Startsida? Min blogg
Är du alltid välorganiserad? Jaaa!
Har du gott lokalsinne? Jaa! Älskar allt vad som har med kartor att göra, när jag var liten pluggade jag in alla gator i Sthlm, kan de inte lika så bra nu, men man hänger med ändå!
Älskar du måndagar? Njae, men de är bättre än lördagar!!! 
Läser du mycket? Ja det kan man nog säga. Tycker om sådant!

Hur är vädret hos dig? Mörkt bara. Har varit sol hela veckan
Skulle du vilja vara nån annan? I så fall vem? Nej men aldrig! haha.
Favoritplats i din stad? Hamnen måste jag nog säga..
Favoritplats i ditt hemland? Ginatricot sveavägen ;)
 
Innan jag går hemifrån kollar jag att..? Alla lampor är släkt, spisen är av, ljus är slockna, dörren är låst osv.
Det spelar ingen roll hur jag än försöker, jag kan ändå inte ....? Stå på händer? (har aldrig provat ändå och det intresserar mig inte, men jag kan helt enkelt inte!) 
Jag äter för mycket..? Jaa! Det gör jag! Särskilt godis. Här snackar vi kilovis om dagen.. kanske?
Jag brukar alltid..? PRATA? Det är det enda jag gör i stort sett. haha, Victor brukar trycka in mer godisar i min trut så jag blir tyst någon gång... Men det går tyvärr inte, jag pratar bara på!
Jag har svårt att..? Förstå varför det är en orättvis värld?
Har du lätt att bli arg eller upprörd? Att bli arg. Eller sådär lagomt arg Ja!
Dricker du mycket kaffe, kanske för mycket? Aldrig smakat - men jag vill lära mig! Hör till vuxenlivet, kaffe och körkort. 50% avklarat än så länge.
Har du mobiltelefon och isåfall, använder du den mycket? Jag har en och jag hatar den! Behöver verkligen en ny, ska önska mig en men vet inte vilken. Äsch, huvudsaken den fungerar, den här dör mitt i sms och samtal! Tragiskt!

Är det något speciellt du längtar efter just nu? Det kan stämma!
Är detta något en människa? Självklart
Önskar du att du var någon annanstans just nu? Nej, eller ja. JA!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0