Konversation hemma

Victor: Gumman jag går och skiter!!!
Malin: Okej, men du får HÖGST TIO MINUTER (skriker jag tillbaka, jag vill ju umgås)
Victor: OKEEEJ, du får ropa när jag är klar!

Haha, nää men här bestämmer jag när min pojkvän har bajsat färdigt, mycket trevligt! Och jag ska vara hård minsann, räkna med det! Idag jobbade jag tio till sju och har precis kommit in genom huset, nu ska vi göra middag - seeen middag! Modo börjar sin match idag, skoj skoj! Äntligen Hockey. Måste hinna med en match med LIIIINA :)

Kommentarer
Postat av: Elizabet

haha dendär konvensationen var lite roligt:P

2007-09-25 @ 19:35:19
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Räkan

Haha ni är ju störd;)

2007-09-26 @ 16:33:42
Postat av: MALIN

Haha, det är vi det ;) Men kul är det minsann, och vi har verkligen roligt! Det kan jag garantera!!

2007-09-26 @ 19:57:27
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0