Shopping och liknande







Bild 1 - Denna väska är min stora favorit, eftersom det inte fanns den där röda i Sundsvall som jag vill ha, hittade jag denna här hemma och slog till direkt på den, 198:- H&M

Bild 2 - Snyggaste örhängen jag någonsin skådat, är kär i dessa! Perfekta till vardags såsom till fest och priset var inte det värsta, endast 19,50:- H&M. Me like.

Victor kom hem med följande till mig:






Dessa ting är inhandlade från Ikea och jag älskar de alla :) För det första är det inte så dumt med galgar, det behövs dagligen. Sedan doftljus älskar jag verkligen. Myspys att bara tända och mysa till. Efter det kommer en ROSA shower, luktar otroligt gott! Bra att den är rosa. Och sist men inte minst, jordens snyggaste sak. EN klacksko i kramdjursmaterial! Haha, jag ÄLSKAR den fullkomligt. Denna fick alla rätt verkligen. Gosedjur älskar jag och skor älskar jag. Victor tyckte att denna skulle passa mig och jag håller verkligen med! Tack älskling :)







Detta köpte han också, med mina pengar :)

Bild 1 - Den ursnygga capen från Ginatricot. Verkligen helt toppen, lite kortare i ärmar så att det är otroligt vackert med ett par skinnhandskar till, måste bara hitta ett par, några tips? I alla fall kostar denna 399:- och den är värd vartenda öre och mer därtill! Perfekt!

Bild 2 & 3 - Dessa skor fick jag minsann guida min käre pojkvän till. Haha, han frågade i kassan och de letade otroligt och jag höll på att skratta i telefonen men till slut hittade de rätt! Tack! Snyggare skor får man leta efter, men frågan är bara när jag ska använda dem? haha, det kommer jag nog någon gång :) Dessa blir dina för 380:- Perfekt pris!

Och som sagt, han köpte även jamjam remmar till mig. Mums! Men de åt jag upp igår, plus allt lösvikt :)

Kommentarer
Postat av: Linn

GGAAAHHH you got those lovley shoes

2007-09-04 @ 15:08:33
URL: http://linnnorrland.blogg.se
Postat av: MALIN

Linn: Haha, och jag älskar dem över allt annat :) Visst är de snygga??
köp ett par!

2007-09-04 @ 16:15:51
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0