atmychildhood

Nu är jag tillbaka på ruta ett. Tillbaka i mitt hemmakök så att säga. Flygningen gick jättebra och det var härligt väder och människorna var hur snälla som helst. En vacker kille stod i kön på incheckningen och det slutade med att han vinkade hejdå till mig. Det var kul! Haha, så det kan gå. Malin, jag själv då, har med min mor gått en runda och väckt alla i huset men mina bröder var inte riktigt lika nöjda. Det kanske de blir imorgon när min överraskning väntar. Hoho.. kan bli spännande ;) Ibland är jag jordens snällaste syster och dotter..

Och till mina föräldrar, som jag alldeles nyss sa.. "Jag vet fortfarande vart allt godis ligger=)" haha..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0