becuaseihaveto

hahaha.. alltså jag är bara tvungen att lägga in denna. Igår satt min kusin och letade annonser på blocket och fick syn på den här.. (okej jag har tagit den ifrån hennes blogg, men jag sa faktiskt FÖRST att JAG skulle blogga om den. PUNKT!)

image350
Ett äldre piano av märket malmsjö vilket förmodligen har överlevt alla världskrig. Det är hyfsat fult och det är helt ostämt. Ingen har spelat seriöst på det säkert de senaste femti åren förutom ungarna som brukar motionera alla tangenter på kvällarna (jag tror dock ingen av dom kommer bli någon nästa "robert wells")
Pianot är tungt, sjukt tungt. De flesta flyttfirmor vill inte åta sig flytta åbäcket. Vi ger bort det helt GRATIS om ni åtar er hämta det.Det krävs fyra starka karlar för att flytta det. räkna inte med min hjälp dock, jag har flyttat det där pianot för sista gången. Svärmor påstår att det är värt en massa pengar men jag antar att det var en rent påhitt för att få oss ta emot det från första början. Pallen medföljer men inte katten! (kan iofs diskuteras)


Pris:1:-   Kontakta:Janne: *** *** ** **

Haha, någon som är sugen? Det låter fruktansvärt tilltalande :) hahahaha..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha... han är verkligen desperat!

2008-04-06 @ 21:15:35
URL: http://emelievicandersson.blogg.se
Postat av: sanny

åh vilken söt misse :)

2008-04-06 @ 21:20:11
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: MALIN

Emelie: hahaa.. jaaa jag tycker verkligen att de tvar så kul ;)

sanny: haha, den missade jag faktiskt, men söt är den ;)

2008-04-06 @ 21:38:26
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0