dearbestfriends

image2325
Åh jag har sååå många underbara vänner. Jag och Lina har haft en fantastiskt härlig fredag alltså! Först åker vi in och surrar som bara vi kan göra.. sedan parkerar på en kundparkering där vi gick in i fem sekunder och sedan fick stå gratis i timmar ;) haha.. hennes idé INTE DUM ALLS! efter detta springer vi runt på stan och jag var inne på h&m i säkert en halvtimme.. Gick och klagade på telia med tanke på min mobil och vi måste nu lämna in den igen. Typiskt! Vi båda gick och fikade och köpte massa gott fikabröd :) Sedan gick vi lite till och efter det köpte vi lösvikt på kvantum. DET ÄR HÄR jag skämmer ut mig. Totalt. Jordens köer i en trevägskorsning och alla vill köra först. När det väl är min tur att svänga över vägen får jag såklart, ni förstår MOTORSTOPP. Jag har inte fått det på ÅR och dag. Haha, jag flyger fram över ratten och slår i, sätter godisen i halsen och börjar få jordens hosta och gråter av skratt om vartannat.. Lina sätter sin godis i lungan! Haha. Det är bara det att killarna i bilen bredvid som skulle korsa vår väg såg hela incidenten och de höll verkligen på att skratta ihjäl sig... Inte heller så otroligt fula sådana om ni förstår vad jag menar.. Jag får här och nu panik och vill få igång bilen snabbare än snabbt och åka därifrån "KÖÖÖÖR" skriker lina.. haha..så otroligt kul.. Jag hostar fortfarande och hon slår mig på ryggen när vi glider iväg och ser de där killarnas miner... SÅ OTROLIGT vackert! haha.. skrattade? Att vi gjorde. haha... det händer bara oss!

Bilden ovan: Jag och Johanna i januari. Hon kom och hälsade på när jag skulle packa upp lite grejer sådär tidigt på morgonen! :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0