excuseme!

Jag ber om förlåtelse för min dåliga uppdatering igår.. Det var hemskt men sant! Jag jobbade så länge och det ena ledde till det andra så att säga. Idag blir det bättre med tanke på att jag är ledig och tänker inte göra mycket alls.. Dock jobbar jag till halv tolv, ska stanna kvar 1,5 timme till efter mötet pga. lite grejer som måste göras :) Det blir nice!

Denna morgon har vart stressigare än stressigast men ändå är jag klar i tid. Det är bra minsann! Det visar att jag faktiskt inte behöver kliva upp så tidigt egentligen, satt ju till och med lääänge och åt frukost alldeles nyss. Och vi får frukost på jobbet med. Det blir dubbelt idag då!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0