finallytuesday

Nu går det att blogga igen. Kanske. Det beror på vad som händer när man uppdaterar faktiskt. En dusch ligger på schemat härnäst.. men jag tänkte visa lite bilder sedan, hmm, söndags? Jao, kanske! Lördagens kommer nog aldrig att komma in, det ska vara om jag är superladdad till att hitta överföringskabeln från min fasters kamera.. Jaja, småsaker. Idag blir det Jobb mellan 11-19:20. Igår 8-17. Dagarna går undan kan jag lova. Hungrig är jag också. Sedan bibelläsning och efter det kan jag brumma neråt staden. Åh vad jag längtar efter min nya lya alltså. Håhå.
image2268
image2269
image2270
image2271
Jag vet inte om vinklarna är så överdrivet smickrande men hey, det är jag i alla fall. Kjolen är alldeles sprillans och jag hittade den i fredags. Överlycklig. Gick med Johanna på stan och vips hängde den bara framför mig. Den SKREK Malin. Jag jublade i provhytten och Johanna bara skrattade.. haha, men den blev min minsann! Hade den till med skepparjacka/kavaj i blått med guldknappar. Supersnyggt. Blev omtyckt. Tro det eller ej men körde samma stil igår på jobbet, många kommentarer, jackan sålde som smör i solsken och nöjda är vi allihopa :) haha..

Kjol Ginatricot
Linne H&M
Jacka (syns ej med på bild) H&M
Röda ballerinas med knäppning (nya!) Indiska

Kommentarer
Postat av: leiia

underbar kjol!!! verkligen:)

2008-04-01 @ 11:47:30
URL: http://[email protected]
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0