@home

Tjoho! Jag har gjort mig ordning för staden. Haha, fick nyss ett mess av Lina och hon hade precis klivit upp, well, det är precis likt henne. Jag är klar, hon har nyss börjat :P haha.. men det gör som ingenting. Istället kom papsen precis hem och vi har snackat, han har nu åkt iväg för lunch med jobbet.. Jag har hittat 5 st vårjackor jag glömt bort.. Vad bra, nu har jag 8 stycken som jag faktiskt kan använda också.. + 10 till. Jao, och sedan några till också, plus de som ligger här nere.. haha, men i alla fall. Jag älskar Jackor. Det är de vackraste som finns. Hur bra som helst.. en svart combatjacka drar jag på mig idag, sedan hittade jag en marinblå - den blir perfekt, en röd, en svart till dubbelknäppt och en trench.. Kan det bli bättre? De har alltså legat här hemma sedan jag flyttade :P

Istället för att åka iväg har jag nu tatt en glass och slagit mig ner i mitt förra rum, Oscars nu. Det har verkligen förändrats.. Bilder kommer. Jag knäpper i alla fall kort med min mobil och vet ni vad? jag tog med mig kabeln också så jag lägger in dem senare idag :D

Nu hittade jag en skolkatalog.. Jag blir borta i ett dygn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig helg!

/ L

2008-04-11 @ 15:42:42
URL: http://www.metrobloggen.se/bearitbery
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0